Dankzij de medewerking van onze klanten waren we dit jaar weer vroeg volgeboekt! Voor 1 juni verlangen wij de volledige betaling en kunnen onze (potentiële) vaste klanten goed nadenken of ze een dag meer of minder willen reserveren. Hierdoor ontstaat een scherpe planning; want juist dat dagje minder betalen in het weekend zorgt ervoor dat een reservering van een andere vaste klant weer mogelijk wordt gemaakt. Ook de twijfelaars vallen dan af zodat onze terugkerende klant alsnog geholpen kan worden.

Vrijdag, zaterdag en zondag gaan er veel mensen op vakantie en komen er veel mensen terug. Komt u toevallig op donderdag al terug van vakantie maakt dit een wezenlijk verschil in onze kennelbezetting. De zomervakantie van 2015 heeft ons 950+ zomeraanvragen opgeleverd en op zijn minst 150 definitieve weigeringen. Gelukkig toonde veel klanten zich meedenkend en was flexibel in de breng- en ophaaldag.

Onze klanten en Alert danken u voor uw stipte planning of uw flexibiliteit in de zomervakantie van 2015!